Jak poinformowała YAMAHA w informacji prasowej, celem akcji było wyłonienie najlepszego wsparcia klienta z globalnej sieci dystrybucji. W wydarzeniu rozgrywanym online z siedziby YMC w Japonii rywalizowało aż 91 inżynierów z 13 krajów.
Uczestnicy wykazali się wiedzą i umiejętnościami w serii testów obejmujących tworzenie danych PCB linii produkcyjnej, programowanie, analizę problemów i zdalną obsługę maszyn.
Tylko dwóch specjalistów z europejskiego obszaru YAMAHA zakwalifikowało się do globalnych finałów. Paweł Malinowski z Grupy RENEX ostatecznie zdobył nagrodę specjalną za Wsparcie Klienta i zajął trzecie miejsce w klasyfikacji generalnej. Gökhan Asan z Turcji zajął czwarte miejsce.
Gratulując obu inżynierom, Ralf Keller, Dyrektor Generalny YAMAHA Motor Robotics Europe, powiedział: "Ich znakomite wyniki pokazują doskonałość naszej sieci i z niecierpliwością czekam, aż jeszcze więcej inżynierów naszych agentów z całej Europy podejmie wyzwanie w przyszłym roku."
World SMT Engineer Grand Prix odzwierciedla zasoby globalnej sieci YAMAHA Motor Robotics i ukazuje wsparcie dostępne dla klientów na całym świecie ze strony kompetentnych, zaangażowanych, wyedukowanych i doświadczonych inżynierów. Konkurs, który odbył się po raz drugi, powróci w przyszłym roku i jest otwarty dla wszystkich inżynierów dystrybutorów i przedstawicieli YAMAHA Motor Robotics.
Paweł Malinowski – na co dzień jest Kierownikiem Działu Serwisu Grupy RENEX działającego w ramach CENTRUM TECHNOLOGICZNO-SZKOLENIOWEGO RENEX. Wraz ze swoim zespołem dostarcza wsparcie serwisowe, doradcze i szkoleniowe Klientom i Partnerom RENEX, tak by mogli w jak najpełniejszym wymiarze wykorzystywać potencjał swoich urządzeń i linii produkcyjnych.
W lutym 2021 roku Grupie RENEX został przyznany tytuł YAMAHA Best Service Provider Award. Grupa została wtedy doceniona za najlepszy w skali Europy poziom usług związanych z serwisem dostarczanych urządzeń, ich instalacją i przeprowadzanymi szkoleniami w zakresie montażu oraz inspekcji komponentów SMT.
W ramach świadczenia najwyższego poziomu usług, Grupa RENEX stworzyła CENTRUM TECHNOLOGICZNO-SZKOLENIOWE i DEMOROOM RENEX. W tych przestrzeniach zainteresowani z pomocą doświadczonych inżynierów RENEX mogą dobrać odpowiednie dla ich procesów urządzenia i przetestować je na miejscu – również na własnych komponentach i podzespołach. Specjaliści RENEX prowadzą tu również szeroki zakres usług doradczo-szkoleniowych pozwalających na jak najpełniejsze wykorzystanie możliwości linii produkcji pakietów elektronicznych.
- VIDEO: https://youtu.be/qezIA-or1Vg
Zainteresowanych zapraszamy do kontaktu z Doradcami Techniczno-Handlowymi RENEX Group – dth@renex.pl.
Więcej na www.renex.pl